Zmiany w polkowickim urzędzie

2
3835
fot. UG Polkowice

Od dziś (11.01) w Urzędzie Gminy Polkowice zaczyna obowiązywać nowy schemat organizacyjny. Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Polkowic zostały zlikwidowane: stanowisko Dyrektora Gabinetu Burmistrza, oraz Wydział Komunikacji Społecznej i Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi!

Główny ciężar zmian polega na przemodelowaniu koncepcji i jakości komunikacji Urzędu, jednostek miejskich z mieszkańcami oraz usprawnieniu współpracy z trzecim sektorem.

– Obecna formuła pracy Wydziału Komunikacji Społecznej wyczerpała się. W tej chwili chodzi o budowanie nowej, efektywnej formy komunikacji gminy i jednostek miejskich z mieszkańcami w oparciu o nowe osoby, nową wizję. Dotychczasowa forma prac wydziału nie skupiała się na rzetelnej, obiektywnej komunikacji

– informuje Roman Tomczak, rzecznik Urzędu Gminy Polkowice.

– Natomiast współpraca gminy z organizacjami pozarządowymi nie może polegać, jak dotychczas, na bezwiednym rozpisywaniu konkursów. Aktywny trzeci sektor stanowić ma wartość dodaną dla wszystkich mieszkańców i być istotnym elementem rozpoznawalnym Polkowic

– dodaje.

Na miejsce likwidowanych wydziałów powstały Wydział Komunikacji Medialnej oraz Wydział Promocji i Wspierania Inicjatyw Lokalnych. Dalszych, większych zmian, mających na celu jakościową poprawę funkcjonowania Urzędu można się jeszcze spodziewać.

2 KOMENTARZE

  1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w Polkowicach nie istniała. A propopo zmian. Idą po woli, ale daje Puznieckiemu rok i powinien oczyścić ratusz i spółki z rodziny na swoim.

Comments are closed.